busesen Gule1- kilo almadım ama kilo da vermedim. 1 Şubat’ta 3 aylık olacak bebeğim ama hala doğumdan çıktığımdaki kilodayım. İştahım çok açık emzirdikçe birşeyler yiyesim geliyor.
Gule1- Fdmgnr ya ben de doğumdan 2 hafta sonra gebelik öncesi kiloma döndüm aslında almıyordum ama duygusal bi yeme yaşadım bi 10 gündür belki 2 kilo almışımdır çok değil aslında ama stres oldum, stres oldukça daha çok yiyorum çok canım sıkıldı ya
SumeyyeTpl Fdmgnr nasıl verdin ya sütün çoğalsın diye yedirmiyorlarmı sanada sütün nasıl peki geliyormu neler yiyorsun mesela
Fdmgnr Gule1- bişey olmaz canım bende bu ara tatlı yemeğe başladım nedense. Hamileliğimde 20 kilo almıştım 16 verdim kaldı 4. Bu ara biraz fazla yemeğe başladım. Azalttım tekrar oluyor emzirdigimiz için demekki
Fdmgnr SumeyyeTpl canım zaten doğumdan sonra 7 8 kilo gitti geri kalanda uykusuzluk evde ister istemez koşuşturma derken 16 kilo gitti. Tavuk et sulu yemek o şekilde yiyorum bı düzenim yok açıkçası. Herşeyi yemiyorum. Yoğurt peynir yumurta o şekilde abartsiz yiyorum. Ama diyet yapmıyorum eski düzenin neyse o şekilde devam ediyorum. Sütüm çok şükür bebeğime yetiyor.
SumeyyeTpl Fdmgnr anladım sevindim sütün yettiğine ben emzirirken kilo almaktan korkuyorum hatta vermek istiyorum ama sütüm eksilmesinde istiyorum inşallah başarırım bakalım 😮💨
busesen Gule1- sütüm yeterli çok şükür bebeğim güzel kilo aldı prematüre ve düşük doğum kilosu olduğu halde şuan akranlarına yetişti. Bebeğim güzel beslensin sağlığı yerinde olsun da kiloyu sonra da veririm diyorum ben de.
bdenerigokce Gule1- hayır benim sütüm değil, yediklerimden dolayı alerji yapıyor Süt ve süt ürünlerini kesince alerji yapmadı
Gozdecaner Gule1- süt olsun diye sürekli ağzına bişey tikmalarina izin verme normal yemeğini ye hoşaf iç sadece ve suyu çok çok içersen zateb sutun artar diğer şeyler sütü kaliteli kılmaz aksine kilo olarak geri dönüyor
Nurellaasss Gule1- Valla yedim 😂 sonra midem genişledi kilo aldım 😂 sütten kestikten sonra fazlasıyla geri verdim diyete girerek. Ama mesela şimdi ki hamileliğimden sonra bu kadar çok yemem. Çünkü gerçekten doğumda çoğu kilo gidiyor