Merve_ceyhan0803 Melek156 bende bir gebeningünlüğü testini kullandım ve gebeliğimi ovulayon testi ile öğrendim evde test yoktu onu yapayım dedm hemen çift çizgi çıktı koşarak gittim test aldım gerçekten de vardı
Merve_ceyhan0803 Melek156 çok erken ebru hanım 17. Gün test yapın diyor zaten ama ovulayonun da pozitif çıkması tuhaf idrarı yenile bence de
Melek156 Merve_ceyhan0803 yarın sağlık ocağında direk kan veririm diye düşünüyorum ama internetten araştırdım bazen ayda 2. Yumurtlama yaşayabiliyormuş kadınlar