Gebesannee Kızlar hamilelikte ananas yemek iyi değil diyorlar. Ben arada sırada yiyordum ama bilgisi olan var mı yense ne olur ki
Medineuyanik Gebesannee valla bende arada yiyorum , kasılmaları başlatıyormuş güya ama araştırdım biraz 7 tane ananas yemen lazımmış ki öyle bir etki yapsın doğum için . Bence arada bir kaç dilim yememizde bir sıkıntı yoktur.🙄
Mommys20 Gebesannee abartılmadığı sürece sorun olmayabilir belki ama bunu doktorunuza sorun gebelik sürecinizi en iyi o bilir başkasına zararı olmayan şeyin size zararı olabilir