Daha 10+4 üm 7.haftada huzursuz bacak sendromu basladi doktor magnezyum verdi kullaniyorum ama saat 9 dan beri ölüyorum kramplardan bacaklarimi sallamaktan uyuyamiyorum agliyorum artik soguk su tuttum bacaklarima yok gecirmedi ne yapayim ben delirmis gibiyim bacaklarim kendiliginden zıplıyor off var mi öneriniz uyuyamiyorum