tugceuyan benim de kzım 32 haftalık da dönmüştü erken Doğum olabilir demişti doktorum, 38+5 gibi falan nişanım geldi ara ara sancım vardı. Ama hiç açılmam olmadı 39+2 yatış yapıldı. 39+3 sabah 8 gibi suni sancı verildi. O saate kadar 0 açılmam vardı. 12 de baktılar. 10 cm olmuştu. 12:36 da kızımı aldım kucağıma ben devlette yaptım. Özelde sezeryana alırlar diye korktum 😟 3,5 yıl oldu.