Arkadaşlar az önce bir paylaşım da bulundum bazı arkadaşlar çok tepki gösterdi anlamsız bir şekilde hiç önemli değil kahverengi leke geldi bugün benden adet günüm geçti ayın 21indey di dokturum duphastan ilacı verdi kullandım 5 gün ilaç bitti 5 gün sonra belli olur dedi eyer hamileysen rahme tutulur dedi değilsen de 5 gün içinde regl olursun dedi bugün de kahverengi leke geldi anlamadım regl mı olucam acaba böyle bir şey yaşayan var mı acaba