Nnoktaa ilknurklnc1 prima premium care ve sleepy kullandım. Sleepy sızdırma yaptı. Primadan devam. İşin ilginci gebe okulu grubumuzda bugün bez konusunu konuştuk. Bir çok arkadaş sleepynin sızdırdığı konusunda hemfikir.
Aseliimmm ilknurklnc1 prima premium care kullandım kızıma 1.5 yaşına kadar sonrasında sleepy kullandım ama bu bebeğimde molfix ya sa sleepy başlıycam malum bez fiyatıları
KayraVeAnnesi_06 ilknurklnc1 Yenidoğan dönemi prima kullandım , daha sonra canbebe ama ikisinin de fiyatları aşırı yüksek olduğu için değiştirdim şimdi molfix pure&soft kullanıyorum memnunum gece bez değiştirmiyoruz bebeğim 1 yaşında çok şükür sorun yaşamadık
NM_mom Prima premium care kullanıyorum başından beri. 2-3 kez değiştirmeyi denedim ama asla uymadı bebeğimin cildine🤷🏼♀️
Aysensrkan Sleepy denedim molfixe göre daha küçük aynı numara olmalarına rağmen Sleepyde taşma yaşadık ama molfixte yaşamadım şuan molfix kullanıyoruz memnunum