2bebekannesi3542 Devlet hastanesi ikili tarama testini 11. Haftada mı yapıyor 12. Haftada mı? Bilgisi olan var mı?
Sedoliay Merhaba canım benimde şuan 10 haftalık bana 2 hafta sonra gel dedi doktorum yani 12 inci hafta ilk bebeğimle 12 haftalık yaptirdim
2bebekannesi3542 Sedoliay tesekkür ederim internette hep 11/14 hafta arası yazmışlar da kafam karıstı😌
Ezgi-bulbul 2bebekannesi3542 2bebekannesi3542 bende 12de yaptırdım randevuyla verdiği için 11-14 arası diyor