ela1906 25+3 oldum kızlar. Şeker yuklemesi yaptirmam lazim sanırim ama dr randevum haftaya ve gebelik şekerindem süpheleniyorum sizler kacinci hafta da yaptirdiniz ben haftaya yaptirsam cok mu gec olur sizce.
Bal34 ela1906 bende yeni yaptırdım 27+4 haftalıktım 1.saat 200 çıktı bendede şeker çıkmış sonucu daha gösteremedim
svncgldgn ela1906 25+2 yiz biz de şimdiye kadar doktorum dile getirmedi her hamilelikte yapmıyor bizim doktor şüphelenirse, suda fazlalık, yüksek kilo alımı vs olursa yapıyor
tatlibebegim_ ela1906 yok zorlanmadım hiç 5 dk bile sürmedi içtim hemen çilekli sodaydı normalde daha şekerli şeyler içtiğim oluyodu gebelik şekerim çıktı diyetisyene gönderdi doktorum inşallah sende çıkmaz
ela1906 tatlibebegim_ insallah bakalim hic belirtin varmiydi boyle suphelendigin seyler testten once peki gebelik sekerine dair
Feyzabgg Bende haftaya yaptıracagım,kendimde sağlıkcıyım.Çalıştığım hastanede görüyorum yaptıran bazı gebeler kötü oluyor uzandırıyolar hemen.İnsallah ben de o şekil olmam 🥹
tatlibebegim_ ela1906 ben 3 öğün meyve yiyodum resmen yemek hiç yemiyodum canım istemiyodu sanırım şekeri meyve yükseltti, doktor 24.haftada şüphelendi bebeğimin suyu bi tık fazlaymış bide kilosu fazla dedi şimdi 26+3 olduk haftaya kontrolğm var ne durumda bakalım
35Tugce 2bebekannesi3542 ilk hamileligimde ozel de yaptirdim ama şimdi saglik ocagini düşünüyorum 3 kez kan alinmisti orda da sistem ayni mi,guvenilir mi yani
2bebekannesi3542 35Tugce benim haftam henüz erken ama kuzenim yaptırdı hastane ile aynı sekilde yapmışlar
ela1906 Benim de saglik ocaginda açlik sekerime baktiklarinda hep normalden dusuk cikiyo bununla alakasi var mi acaba gebelik sekerinin gebelik sekeri oldugu icin mi sizce boyle dusuk cikiyo sizin nasil saglik ocagindaki aclik kan sekerleriniz
tatlibebegim_ fatos2404 gebelik şekerinden şüphelendiği için önerdi bebeğin suyu bi tık fazla ve kilosu fazla diye
ela1906 svncgldgn özel hastaneye mi gidiyosun canim. Benim dr umda bahsetmedi ama gecen muayenemde zmani daha gelmemisti o yüzden bu defa belki onerebilir pazartesi benim de randevum bakalim ne dicek