Başlığı görünce bile duygulandım♥️ bizim de son günler max 30 gün artık. 3. ve son bebeğim🙏🏻 Bir kadın olarak bu hayattaki son hamileliğim ve anın tadını çıkarmaya çalışıyorum çünkü bir daha olmayacak artık. Yazarken gözlerim doldu yaaa😭 ben hamileliği çok seven bir kadın oldum hep. Bilemiyorum herkes benim gibi değildir elbette.. herkese mutlu bir gebelik ve sağlıklı doğumlar diliyorum buradan♥️