Mervettas idrar yolu enfeksiyonum yok yolda çok ağrı oldu dişçiden geldimde eve geldim eşim dedi hava soğuktu üşütun belkide dedi üzerime bataniye sardı ayagmin altına yastık falan koydum dogalzgi biraz yükselti hafifledi ben sıcak olunca şuanda regl sancısı gibi sadece sol kasıkta ağrı var oda dinlenince gecer herlde eğer yoldaki gibi ağrı olursa hastneye gidicem yolda çok ağrı çeke çeke geldim eve gelip ısınınca biraz hafifledi regl agrisi gibi hafif hafif oldu bakalım dinleneyim geçer inşallah