Rstasar Mucizemm10 banada yapildi bgn,50 mg.aclik 125 sonrasi 188 cikti.Diyetisyene yonlendirdi doktor .Yuksek bence bana cok yakin sekeriniz,bana cok yuksek dedi cunku
peperutka Mucizemm10 Benim de ayni degerler cikti.Muhtemelen insulin direncin vardir.Diyet uygulaman gerekicek bir tane seker olcum cihazi alip yemeklerden 1 saat ve 2 saat sonra olcum yapip ne yiyip ne yememen gerektigini anlayabilirsin
Mucizemm10 Benim açlık da bi sorun yok da canım senin açlık da sınırın üstündeymil ben içecekten sonra gerçekten kötü oldum