Benim 6-7 senedir hemen hemen şikayetlerim var kizlar yanaklarmda özellikle sivilce cikiyo bazen bi geçer gibi oluyo sonra bakiyom hop bida bide sıkıyorum sikmasam da kalıyo lekesi. O kadar jeller sabunlar kullandm yok bı ara doktora gidip ilaçta kullandım. Başına gelen varmı varsa geçti mi geçtiyse nasıl.?