Kızlar çok az yememe rağmen aksam yemeğinden sonra karnım ve migdem arasındaki boşluk çok acıyo ve hazımsızlık oluyo daha çok erken diğer hamileliklerimde son haftalar da olmuştu şimdi 20+6 yiz ve uzun zamandır var yemek yemeye korkar oldum sizde de oluyo mu?