Pamuk 36+3’üm benim 30. haftaya girdiğimden beri öyle ama nst de çıkmıyor hatta kaç kere acile gittim başlarda korktum gerçi 1 kere sancım çıkmıştı yatış yapacaktı doktorum nerdeyse ama onun dışında bir daha hiç çıkmadı ama alt karnım da hep ağrıyor hala özellikle geceleri ve sabahları ve aralıksız regl olacakmışım gibi hatta dün gece ilk defa bacaklarıma vurdu ama gündüz tövbe bir şey yok yani normalde düzenli sancı dersin öyle sürekli ağrı ama nst de bir şey çıkmıyor 2-3 kere idrar verdim yok o da temiz