ebrarmom08 Kızlar ikindinden beri sol kasığımda ağrı var dinlenince geçer dedim ama yok asla geçmedi hatta ağrısı dahada arttı eşimde evde değil. Napsam bilemedim. İdrar yolu enfeksiyonum vardı onunla ilgili olabileceğini düşündüm.
Yozgee ebrarmom08 cumartesi günü bu sebeple hastanelik oldum .. doğum yapıyorum sandım o kdr kötü durumdaydım .. Muhtemelen rahim kasılmasıydı yada enfeksiyon 2 serum 4 iğne kendime geldim
ebrarmom08 Ama erken doğum riskim de var. Doğum sancısı tek soldan mı vurur sağda ağrı yok tel sol kasık ağrım varr
Pamuk ebrarmom08 Çok iyi anlıyorum ben bir kere doğum sancısı sanıp acile gitmiştim meğerse idrar yolu enfeksiyonu sancisiymis.
Minnakmt ebrarmom08 ben de dün aynı şikayetle geceyi acilde geçirdim. İdrar yolu çıktı. Monurol şase ilacını verdi. Bugün biraz daha iyiyim. Bol bol su içmeliymişiz.
ebrarmom08 Minnakmt canm ağrıyı çekerken bebeğin hareketleri nasıldı benmki hareket etmiyor fazla. Şimdi çikolata felan yedim eder belki diye
Minnakmt ebrarmom08 evet benim de öyleydi kasılmaktan çok hissetmedim Diye düşündüm. Ağrılar geçince o da kendine geldi.