16 ya girdim gireli sürekli idrara cikiyorum çok sıkışmış gibi azıcık yapıyorum sonra elimi yıkamaya yelteniyorum geri lavabo ihtiyacı oluyor ve sürekli idrara sıkışık geldiğim halde az yapıyorum acaba bebek mi sıkıştırıyor yoksa enfeksiyon mu diyeceğim ama idrar yaparken ağrı sancı yok benim gibi bu durumu yaşayan var mı gebelik boyunca bu denli idrarda şikayetim olmamışti