Deniizzz125 bide birşey söylemek istiyorum canım benim ilk gebeliğim sezeryan oldum 35 haftalık yaptım hicbirsey bilimiyirdum o kadar zor geldi ki bana bide oğlum iki hafta kuveze kaldı çok küçüktü ona rağmen onun için direndim süt vermek için gücü yetmiyordu göğüs ucum hiç yoktu öyle yapa yapa tutu onunlq bilikte hastane de kaldım iki hafta anne odasında her uyandığında beni cagirp süt veriyordum