Sinem0135 bende kullandım o ilacı ve kullanırken hamile kaldım bebegım suan sağlıklı 1 buçuk yaşında hamileliğim de iyi geçmişti suan ikinciye hamileyim ☺️ o ilacın hiç yan etkisini görmedim bana çok faydası oldu ☺️ yinede yanlış yönlendirmek istemem doktorunuza sorun ben hamileliğimde bu ilacı kullandığımı ve bebeğe bişey olur mu diye sorduğumda doktor olmaz demişti diye hatırlıyorum