Bazen o kadar sıkılıyorum ki hamilelik öncesi şekerim ve tansiyonum vardı tansiyonum iyi ama şekerim için insülin vuruyorum sabah açlığı en fazla 110 olmaya başladı ama doktorum inatla 90larda sabit kalsın diyor ya zaten 21 haftadır diyet yapıyorum kilo verdim almadım bile ama işte arada 110 u görünce ben beceremiyorum hissine kapılıyorum doktora bile gitmek istemiyorum sıkıldım artık sürekli laf duymaktan 😢😢