Zeuma9912 Kızlar 2.bebek istiyorum pcosum ne yapmam gerekiyor pikassos diye bı ilaç verdi doktor 2 ayddir adet görmüyorum tarlusal başladım
ssahin22 Zeuma9912 bende pcos yok ama aralık ayı regl olmadım tarlusal kullandım ilaç bittikten 3-4 gün sonra regl oldum
Hiratuba Zeuma9912 bence pkosta stres çok büyük etkili, ben de deprem zamanı bikaö ay adet olmadım sonrasında tarlusal falan kullandım düzene girdi
minnosbirkiz Zeuma9912 pcos için inositol içeren inofolic var, regli düzensizliğini ve yumurtlama problemlerini düzenliyor, yumurta kalitesini arttırıyor tavsiye ederim
Hera4828 Zeuma9912 Bende pikosum 2 defa yumurta çatlatma denedik olmadı tutmadı maalesef … eşim de muayene oldu çok şükür onda bişey çıkmadı. 3. Çatlatmayı deneyecez hayırlısı inşallah
Zeuma9912 ssahin22 anladim canım teşekkür ederim dua et bana kardeş istiyoruz ama olmuyor soğan kurune baslicam yarın
Zeuma9912 minnosbirkiz evet doktor verdi takviye ama ben şimdi yumurtlama damı görmüyorum birde genede korunmasız ilişkiye giriyorum belki tutar
Hiratuba Zeuma9912 yani ben 3 sene sonra aşılama ile hamile kaldım , şuan kardeş istiyoruz testim silik çıktı beklemedeyim. Mutlaka hamile kalırsınız sizde belki biraz uzun sürüyor ama oluyor . Yumurta takibi önemli pkosta
Zeuma9912 Hiratuba bakalik doktor takibindeyim yeni başladım hayirlsi ölür soğan kürüne baslicam yarin
Masaldiyari Zeuma9912 bnde pcos luyum gerçekten çok zor oğluma kardeş duusnuyoruz Yasmin kullaniyodum ben der olamiyodum onunla düzenli oluyordum
Hera4828 Zeuma9912 hmm bana adet söktürücü dubhaston veriyo hep yarın gidecem yine adet olmadım… muhtemelen yine söktürücü vercek ve femara da son hakkım kaldı onu kullanıcam