SevdaNurum Kızlar Doğumda Fotoğrafcı düşünüyor musunuz? Yaptırdınız mı güzel bi anı? Ya da önericegniz bi fotografcı? 😊
gksuaks SevdaNurum Bizim tam 40 haftamız 7 mayıs gözüküyor daha var ama iyi fotoğrafçılar aylar öncesinden doluyor. O yüzden ben Büşra Çetinkaya ile şimdiden kapora yollayarak ayarladım. Ben büyük paketini aldım hamile çekimiyle başlayacağız ve eşi 60 saniye ile de doğum hikayesi olacak. Doğum şeklim belli değil henüz o kısmı da yaklaşınca konuşacağız. Benim bir arkadaşım Büşra hanıma yaptırdı ve çok memnun kalmış ki bende kalacağıma inanıyorum.
Pelus Ben ayarladım fotoğrafçıyı,normal doğumdaysan 5 cm açılma olduğunda geliyormuş,sezaryende zaten planlı saatinde geliyor. İlk gün doğum anını ve doğumlar ye girmeden önce aile çekimi,ikinci gün de hastaneden çıkmadan taburcu çekimi için geliyor. ☺️☺️
SevdaNurum Pelus cok güzel 😍 ankarada mı yaptırdn sen de? Bir de fotoğrafcını önerirmsn ve ücreti neydi?
Pelus SevdaNurum ben baya önceden anlaştım,kampanyalı dönemiydi,şimdiki fiyatları nasıldır bir görüşün ☺️☺️ Hamile,doğum,yenidoğan paketi olunca baya ucuza geliyor. Ankaradayım bu arada evet https://www.instagram.com/ayferphotography
Pelus SevdaNurum rica ederim ☺️ Sizin ne kadar kaldı doğuma? En az 3 ay öncesinden rezervasyon yapılmasını istiyor fotoğrafçılar,günleri doluyor hemen,birkaç tane ünlü fotoğrafçı var Ankara’da,yer bulmak imkansız olmuş😕😕
SevdaNurum Pelus bizimde 4 ayımız kaldı inşallah 🙏🏻 yavas yavaş bakayım dedm. Şimdiden ayarlamak lazm ozaman 🤔😊
SevdaNurum pinarsu inşallah inşallah 🙏🏻 bizimle beraber tüm yavrularımız sağlıcakla anneciklerine kavuşsun lar inşallah 🙏🏻🤗😊
dennis-busu Ben de bir ara araştırmıştım ama eşim istemedi. Merve tiritoğlu, selay aras, büşra çetinkaya ve benim masalım ı takip ediyorum. Ama yaptıracak olsaydım büşra hanıma yaptırırdım herhalde instagramdan fiyat bilgisi veriyorlar
SevdaNurum dennis-busu Merve tiritoğlunu takip ediyorum ben de cok başarılı oda😊 digerlerini bilmiyorum bakarım onlara da tşk ederim öneriler icin🤗
Pelus SevdaNurum aynen 4 ay kaldıysa eğer hastane süsleme filan yapacaksanız onlara da girişin,son dk zor oluyor herşey..
Mintos Ben yaptırdımm.o size uyuyor o telaşta o nolcak diye sakın düşünmeyin ve o panikle heyecanla herşeyi unutuyorsunuz baktıkça gözlerim doluyor çok güzel ben tuba hanımla çalıştım doğumdan önce konuşarak beni çok rahatlattı biz taburcu çekimide yaptırdık nasipse kızım yaşına girincede konsept çekim yaptırcam tuba hanıma albümlettircem inşallah çok başarılı🥰 https://www.instagram.com/tubasphotography/?hl=tr