Gizem-Kutlu Kızlar 9+5 hamileyim, yemeklerden sonra davul gibi şişiyorum. Karnım şimdiden kocaman.2 katı oldu🫣 her gören daha karnın sismemeli vs. diyor, bu kadar gaz sorunu ve hazımsızlık çeken varmı? Nasıl başa çıkıyorsunuz lütfen yazınnn💌
Mavideniz26 Hamileyken gaz cok oluyor 😮💨 ama siz yinede gaz yapan seyleri cok yememeye calişisin yada az yiyin,yuruyuş yapin bide buyuk tuvalete duzenli cikmaya calisin🤷♀️