Ffulya Merhabalr 24 haftalik hamileyim sut sagma makinesi araştırıyorum philips güzel gibi ama aşırı pahalı kullanan veya başka marka önerisi olan var mi
Zbsbzc1 Ffulya bende vardı ilk cocugum emmediği icin almıstım philips fakat yeterli gelmedi(4yıl öncekş fiyatı uygundu tabi) . Sonra hastane tipi kiraladım 6 ay. Hastane tipi kiralayan yerler var bence kiralayın almak cok sacma bu devirde özellikle
MF0127 Ffulya ben dolaptan Mayıs ayında alınmış çok kullanılmamış bir ürün buldum aldım lansinoh temiz geldi parçalarını kaynattim iki kere 400 TL ye aldım faturasınıda gönderdi aldığım kişi.
Emanetimmm Zbsbzc1 İlk defa duydum kiralamak çok mantıklıymis nereler kiralıyor medikalciler felan mı peki ?
Zbsbzc1 Emanetimmm intagramda @besikbebee bu sayfaya sorun bir aysegül hanımdı yanlıs hatırlamıyorsam . Stresılazyondan gecıyor makineleri. Hastane tipi 3 tip vardı . Sikayetınıze göre kendiside emzirme hemsıresınyardımcı oluyordu. Bir sorabılırsın alma bence sen bılırsın yinede
Zbsbzc1 Coolmama_ canm 4 yıl once 250 tl di yani aylıgı smdi sormak lazm ben yerı atacam smdı gerek olan sorsun
Elif-ozge Kiwi markasının aldım ben 500 tl bandında bakabilirsin yorumlar iyiydi ben henüz doğum yapmadım kullanmadım
pisiannesi Bende almadım henüz alıp almamak arasında kaldım, alanlar manuel mi aldınız elektrikli mi🙃