32 haftalık gebeyim. Bizim bebe maşallahı var çok hareketli gece olunca bu iki katına çıkıyor belli bir yere toplanıp orda bütün hareketlerini yapıyor. Karnım bazen yarilacak gibi hissediyorum karnımın içi çok acıyor. Bu durumu yaşayan var mı neden olur ?