Hanimlar merhabalar.. Benim 4hafta önce bebegimin kalbi durdugu icin kürtaj oldum kürtajda Alinan bebege baktilar neden kalbi durdu diye.. Bugün sonuc nihayet geldi.. Saglikli gebelik icin sadece Genetik taramali tüp bebek dendi.. Benim Yumurta hücrelerim fazla fazla kromozom üretiyormus… Yani ya engelli ya kalbi durcak hep erken haftalar da dendi.. 5kere yasadim bu durumu… Böyle birsey yasayan varmi? Nasil birsey bu ya bende saglikli Yumurta elde edemezlerse… Napicam Ben?!