emine_t İlk haftalarda diş ağrısı yaşayan var mı? 5 haftada diş ağrısı başladı bende. Diş bakımımı iyi yaparım çürüğüm de yok. Birkaç gündür ara ara ağrı oluyor baya zorluyor.
merve_3807 emine_t benimde 3 . Ay da başladı şuan 6 aylığız ve 20 lik diş yarın doktoruma danışıcam izin verirse çektirıcem çünkü gece artık 3 defa parol içiyorum