eliffozz Eda77 32.haftada 2200gr idi. 2 hafta önde çıktı kilosu. Dr sıkıntı yok iri sadece dedi ama ben şekerden tedirgin oldum yükleme istememişti çünkü
Sedefkitir12- Eda77 12 de tam 31+0 olucaz 28 haftalıkken gittim en son 1200 dü suan kaç bilmiyorum 1 hafta sonra kontrolüm
Polatalemdar Eda77 30+0 da 2 kiloydu şekerim yüzünden maalesef 😔 Şuanda 31+4 düm haftaya randevum bakalım nasıl bebek
Eda77 Defne_A maşallah benm bebekde önde gidiyordu ama son ikş hafta kilosu aynı cıktı anlam veremedm doktor bir sıkıntı yok dedi ama
Faide2147 Eda77 33 haftalığım daha gitmedim doktora kaç kilo olmuş bilmiyorum Ama baya ağırlaştım zorlanıyorum 😕