pilateslover Soru başlıkta arkadaşlar var mı femara ya da başka ilaç kullanıp yarın iğne olacaklar. İlk kez deniyorum heyecanlıyım biraz dr mu yapacak ben mi alıp evde yapacağım nasıl oluyor bilen var mı
Happ pilateslover ister sen yap ister acile falan git saat veriliyor o saatte yapılıyor netten videolarına bakabilirsin bende daha yapmadım ilk kez cuma günü vurulucam Allahım nasip etsin isteyen herkese inşallah 🤲🏻
dilaraates pilateslover bende 1 hafta önce vurdum kendin karnından vurabilirsin çok büyük bir iğne değil zaten
Duygulikoo pilateslover sağlık ocakları da yapıyor canım ama doktorunun bi saat vermesi gerekiyor acısı vs. yok
pilateslover ssahin22 acımasından değil de heyecan yaptım biraz beklentiye giriyor insan daha olmadan😊
ssahin22 pilateslover evet bende cok girdim ama olumlu düşünmeye çalışıyorum benim yarın iğne yaptıralı 11 gün olcak🤭
Heidi7 Kızlar merhaba çatlatma iğnesi doktorun bana da yazdı ama hiçbir eczanede bulamadık üretimi durmuş dediler doktor da değiştirmedi sizin kullandığınızın ismi nedir
Heidi7 ssahin22 pregnyl yazmış eczacılar odasına bile sorduk üretimi durmuş Türkiye’de ama doktorum değiştirmedi illa ki rafta kalmış vardır dedi