Tekoo_ Her hamileliğimde bel ağrısı yaşadım ama genelde 4-5 aydan sonra oluyordu daha 10 haftalık hamileyim iki haftadır ev süpürsem bile belim ayrılıyor gibi oluyor ne yapacağım hiç bilmiyorum bel ağrısı beni bitirecek gibi 😞
HilalOturak 37+3 teyim. Sağ kuyruk sokumumun orası 12 haftalıkkken daha başladımve geçmiyor. Magnezyum içersem rahatlatıyor ama. Az sabredin 12. Haftadan sonra magnezyum verdiklerinde iyi gelicek şikayetleriniz hafifleyecek