evinkrdg geçmiş olsun hamileyken gözüme kan oturmuştu gittiğimde kullanılmıyor dediler bana göz doktoruna vermediler. Bi gece böyle gözüm şişti kaşınmaya başladı batıyordu yine sordum baya yasakmış çay koydum bende çok şükür geçirmişti. Ama kan oturduğu zaman malesef 2 defa oldu gebelikte 1 hafta geçmesini bekliyordum. Doğum yaptım ama emzirirken de yasakmış.