Tuqu Merhaba geçen ay kimyasal geçirdim ve kimyasal olduğunu öğrenmeden öncede epeyce sancım kasık kramplarım vardı. Şimdide kasığımda kramplar oluyor. Gebelik olabilir mi ya da kramp yine sağlıksık gebeliği mi işaret ediyor? Benim gibi kramp vs yaşayanlar varmı?
Melk_plt00 Tuqu şuan bu durumu ben yaşıyorum rahmimde iğne batması var iki gündür ağrıtıyor ☹️İnşallah gebeliktir bat 8
Tuqu Melk_plt00 ovülasyon kaçında oldu takibini yapabildinmi? Benim 25inde pik yaptı bende o yüzden 8ini bekliyorum
mrp2023 Ovülasyon 28 inde pik yaptı benimde bat 10 hiçbişey hissetmiyorum bazen sağ kasıkta ufak ağrılar o kadar
Kedicik27 Benim bugun kasık agrim basladi . göğüsler ise çok hafif sizliyor .ins. adet belirtisi degildir yine 🥺
Elf0241 Kızlar benimde 28 i pik 29 çatlama. Bat 10 u. Hiç bir şey hissetmiyorum ama sezeryan dikişlerim ağrıyor garip bir şekilde 19 ay önce doğum yapmıştım.
Skarakus Kızlar Merhaba, Bat 8 Şubat. Bu tarihten önce 3 kere kan verdim sizce artışlar nasıl? Bat a 8 gün kala 1.20 Bat a 4 gün kala 11.7 Bat a 1 gün kala 85