ZeyHus33 Kızlar 15 haftaligim hastayım die post açtım çok öksürüyorum Her oksurmemde ufak ufak idrar kaçırıyorum bunun için acile gitmelimiyim normalmi
Cennet-polat ZeyHus33 gayet normal kuzu bendede oluyor haftada aynı öksürük var geçmeyen olabiliyor hapsirmada daha çok bugün gebe izlemde anlattı olabilir yani
daisy000 ZeyHus33 bence normal bebek büyüdükçe rahimle birlikte mesaneye baskı yapar en ufak bi öksürük aksırıkta kaçırabilirsün . zaten artık gittikçe daha çık gidiyorsun lavaboya .22 yim ben şuan bi anda deli gibi sıkıştığım oluyor