Gul33 13 haftalık hamileyim. Toplam 2 kilo aldım ama sanki 5-6 aylık hamile gibi göbeğim çıktı. Bu durumda olanlar var mı?
misiszachk Gul33 benimde 11 haftalık 2 kilo kadar aldım bazen bir şişiypr ki sanki dediğin gibi 5 aylık hamile gibi ama gaz çok fazla ve kabızlıkta var geçen hafta biraz rahattım bu konularda 500 gr eksik çıktım tartıda bugün