Evim şehir hastanesinin orda boğazova da oturuyorum, öncelikle şimdiden geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim umarım sağ salim evladınıza kavuşursunuz bende konak hastanesine gidiyorum.. son 1 ayım kaldı benimde.. tavsiye olarak bol nescafe içmenizi öneririm baş ağrısı yaşamamanız için ve narkozu kolay atmanız için, gazınızı kolay çıkarmanız için ise kayısı kompostosu çok işe yarıyormuş onu da yapıp yanınızda götürebilirsiniz. Hayırlı doğumlar darısı benim başıma ☺️🤲🏼