Pamuk
Evet canım haklısın ama uzman doktorlar ve prof perinatologlar 14 haftadan sonra özellikle 20 haftalardan sonra serklaj için çok tehlikeli olduğunu söylüyorlar hem kese açısından hem de enfeksiyon kapma açısından yani erken doğumu belki serklaj yapmadan da öneleyebilirler ki gebeliğinde eğer önecesinde böyle bir tanı yok ve haftası geçmişse gebelik serklaj yerine dinlenme bol istirahat enfeksiyon olmama bunun içinde iç çamaşırını sürekli gün gerekirse sabah öğlen akşam değiştirerek niol yağı kullanarak ve progestanla önelemeye çalışıyorlar bu tedbirlerden sonra geri kalan tüm süreç Rabbimin isteği üzerinde tevekkül 🫶🏼💞