34+5 haftalığım birkaç saattir karnımın sağ kısmına iğne batar gibi ağrı geliyor geçiyor şimdi de sol tarafa iğne batması gibi bir ağrı giriyor.bazende sağlı sollu oluyor. Daha önce böyle olmamıştı hiç. Sıklaştı gibi geliyor sanki bu doğuma haberci sancı değildir değil mi? Ayrıca plasanta previa totalis var bu erken doğumu tetikler mi. Henüz sezaryan tarihini konuşmamıştık doktorla net olarak. Sanki erken doğuracağım gibi geliyor hep😟