Merhabalar arkadaşlar Bugün dolabı yerleştirdim bir yandan da kıyafetleri saydım. Ailede herkesin kafası karışık. Annem diyor ki “birkaç tulum daha alayım yetmez bunlar” Kayınvalidem diyor ki bir “dünya şey alınmış yarısını giyemiycek bile”. Listeyi aşağı ekliyorum. Sizce eksik var mı?
Yeni dogan alt üst takım…….6
Alt ust takım 3-6 ay …….4
Zibin (alttan çıtçıtlı kısa kollu body) yeni dogan ……. 7
Zibin 3-6……5
Zibin 6-9……4
Tulum 0-3 ay…… 4
Tulum 3-6 ay……5
Tulum 9 ay……3
2 tane yeni doğan peluş tulum (bebek arabası tulumu)