Kzynzn Arkadaşlar merhaba 22 haftada serklaj oldum. Şuan 28+3 teyiz. 2 gündür dikislerimin olduğu yerde sizi ağrı tarif edemediğim bir şey hissediyorum. Sizde de bu oluyor mu ?
Ozgednc Bende henüz olmadı bu durum ama hafta ilerledikçe oluyor diyorlar. Tabi siz genede bı doktorunuzla görüşün enfeksiyon falan da önemli
Cennet_kusum16 Bende 27+ 3 um bugün yemek yerken öyle bı batma olduki sanki bıçak mi ignemi ne sapladilar canım acıdı. Normal mi bilmiyorum doktorumda yurtdışında ilerleyen haftalarda nasıl dayanicam bilmiyorum
Kzynzn Bacaklarımı yükseğe koyuyorum ağrıdan duz uzatamiyorum. Dr sormuştum baskı olursa gel mutlaka dedi. Baskı hissetmiyorum ama sol kasiğim batıyor ve genital üzeri hamlamisim gibi bir ağrı var. :(