Elifogrtmn Merhabalar hanımlar bu ay ovitrelle vurulmuştum dün 14.günümdü ve beta 0.13 yani negatif çıktı. Bugün ise pembe ve sildikçe gelen hafif bir akıntım oldu. Sorum şu; yerleşme kanaması beta 0 Ken olur mu?
ssahin22 Yerleşme olduktan sonra beta artar zaten diye düşünüyorum bence 2-3 gün somra tekrar kan verin yükselir belki🥰