Kahverengi Kayaeliff kullanmadım gerekte kalmadı hiç göbeğim falan kalmadı şimdi ikinciye hamileyim bundada kullanmam zaten çoğu kişi ilk 40 gün önermiyor rahim yerine oturmadığı için ondan sonrada takmak sana kalmışta o sıkıntıya gelemiyorum ben
lilasmom_ Doktorum kullanma dedi ama göbek rahatsız ediyor ilk haftayı atlatıp kullanmak istiyorum önden çıtçıtlı bi model almıştım.