Butterfly_0 25 haftalık hamileyim ve sağ böbrekten daha önceden genişleme vardı ameliyat olmuştum şimdi tekrardan genişleme oldu ve stent takması gerektiği söylendi bu olay başına daha önceden gelen var mı
__Asya01__ Butterfly_0 Allah yardimcin olsun canimm))Bende Saframda taşlaşma oldu doktor ameliyyat gerekli dedi Tedavi işe yaramaz dedi bende agridan Amaliyyat oldum amma simdi iyiz cok sukur daha Bebeyimim ichin Doktora gitmedim 1 ay olsun öyle gitmem gerekli dedi doktot amma Haraketlerini hiss ediyorum iyi dimi sizce?
Butterfly_0 Teşekkür ederim size de geçmiş olsun ama isterseniz gönlünüz rahatlaması için 1 ayı beklemeyin gidin doktorunuza en azından kafanızda soru oluşmaz