Evett kızlar 35+3 ile sona geldik işte pozitif doğum hikayem
Gece 4 de uyandım ve resmen karnımda bir tıpa açılma sesi duydum anında suyum boşaldı ilk başta çok korktum ben hazır değildim daha erkendi vs. Vs hemen hastaneye gittim yatısim yapıldı ama ne sancım ne açılmam hiç bişeyim yoktu ertesi gün 16:00 a kadarda sadece dinlendim sonra açılma olması için fitil verdiler sancılarım ondan sonra başladı 18:00 de fitili çıkardılar ama kendi sancim devam etti bu seferde, evet sancılar zor ama biteceğini bilmek rahatlatti beni sancım sık olduğu için açılmam da ilk doğum olmasına rağmen hızlı ilerledi saat 23:00 da artık 8 cm di doğum haneye indirildim ama hemen başlatmadilar doğumu tabiki oyalandik yürütüldüm Felan ver 00;30 da bebeğim kucağımdaydıı. Tabiki zorlukları vardı ben yaptıysam herkes yapar doğumdan deli gibi korkan biriydim ama kendinize gücünüze inanın ben doğumhanede hep bunu düşündüm o yüzden ıkınmam felanda çok güzel oldu