daisy000 Herkese merhaba , 22 haftamdayım .Detaylı ultrason için kime gittiniz memnun kaldınız mı ve ocak sonrası fiyatları neler yazabilir misiniz?Yada devlette detaylı ultrasona giden var mı
Asibel daisy000 merhaba ben Mardin’den Diyarbakır’a gittim detaylı için. Burada post açmıştım en çok gelen isim Ece Öcaldı. Bende ona gittim ve çok memnun kaldım A’dan Z’ye her şeyine baktı bebeğin yaklaşık 1 saat sürdü
Eslem2112 daisy000 devlette gittim canım iyiydi ama öyle çok uzun surmuyor yani çokta detaylı deildi özel daha iyi bakıyor
myangelson daisy000 Ahmet Yalınkaya ya pek ısınamadım ben değişik bir doktor zaten genelde burada da aynı fikirde görüyorum çoğu kişiyi. Arkadaşıma Ece Öcal i önerdim ona gitmişti çok memnun kalmıştı 1 saate yakın sürmüş herşeyi anlattı gösterdi çok beğendim diyordu
denizalismom daisy000 ben Mehmet irfan külahçıoğlu na gittim kasım ayında 1500 dü şuan 2000 olmuştur. En çok irfan hoca ve Ece öcal hocayı tavsiye ediyorlar.
Mavii17 Merhaba ben özel hastaneye gidiyorum orada olmadığı için doktorum devletten randevu almam gerektiğini söyledi ama onun öncesi ön muayene için randevu almak gerekiyormuş doktor uygun görürse yönlendirecekmiş
Sehermahsum7321 daisy000 Ben Diyarbakır da yaşıyorum kimse bu doktordan memnun değil detaylı ultrason için tabi devletten daha iyi o ayrı
Ftmsntrk Eslem2112 devletten perinatoloji bölümüne nasıl randevu aldınız devletteki kadın doğum mu sizi yonlendirdi ozeldekidoktor mu çünkü ben randevu alamıyorum kadin doğumun yönlendirmesi lazımmış
Mavii17 Eslem2112 Ne kadar sürdü detaylınız ben bugün gittim 10 dk bile sürmedi ve hiç bilgi verilmedi
Bebekkkk daisy000 Ece hanımı şiddetle tavsiye ederim çok mükemmel bi doktor 🌸 fiyat Ekim ayında 1800 dü şuanki fiyatı bilmiyorum ama kesinlikle değer eşinle gidip o mükemmel duyguyu tatmanı tavsiye ederim 🌸
Sehermahsum7321 Mavii17 doktor yazıyor zaten 3 hafta yazmıştı doktor onlar da tam 3 haftaya ayarladılar
Kardelen01 Mehmet İrfan Külahçıoğlu diyorum ❤️ Çok sakin sakin her şeyi anlatıyor. Bütün sorularıma cevap bulabilmiştim. Asla aceleye getirmiyor.
Mavii17 Sehermahsum7321 Sıkıntı olmuyor mu 24′e kadar diyorlar ama doktorla konuşacam detayını öğrenmek için