ZehraS Kizlar en son gecen ayin 21 i kontrole gitmisdim bu ay randevu icin aradim doktorum izine cikmis haber bile vermeden.Ne zaman doneceyini de bilmiyorlar hasdanede yada bilgi vermiyorlar bilemiyirum.Baska bir doktira gitsem birseferlik kizim nasil cok merak ediyorum olurmu acaba .Bir fikir verirmisiniz bana cok kafam karisdi
Esra7261 ZehraS ee herhalde gidin yani doktor yok gelene kadar beklicekmisiniz ne zaman geleceği de belli değil. Zaten böyle durumlar için yedekte gidebileceğiniz bi doktorunuz olsun
Teonam ZehraS için rahat edecekse git tabi ki ben tek doktor ile kalan biri değilim mesela özel bir hastanede düzenli gittiğim bir doktorum var evet ama onun dışında özel polikliniği olan başka bir doktora daha gidiyorum buna nadir gidiyorum mesela.
Turas ZehraS altarnatıf bı doktor edın bence kendıne hersey ınsanlar ıcın basına bısey de gelebılır doktorunun
ZehraS Esra7261 ne biliyim canim endise etdim biraz baskadoktor kotu bisey soylerse falan diye bebeyim tup bebek bes sene sonra evlat sahibi olcam biraz endise ediyorum hep gerci normal bi gebeliyim var cok sukur.Tsk ederim cnm
Esra7261 ZehraS ya iyi düşün iyi olsun. Ortada bişey yoksa kim niye kötü bişey söylesin ki. Sıkma canını Allah’ın izni ile hiç bişey olmaz.
ZehraS Turas haklisiniz .Dusunuyorum zaten hani dogum zamani bu basima gelse napardim diye .Haklisiniz ek bi doktor edinmem gerek muhakkak