nnurergun_1103 bende bir bebeğimi kaybettim bende de direk pihtilasma yokmus ama bı hormonum tetikliyormus doktor riske atmak istemedigi için tedbir amaçlı olarak iğneye başladı ocsapar kullanıyorum 12. Haftam bitince hapida verdi işte ikisini bir kullan lekelenmen olursa bakarız dedi tabiki her acıya razıyım yeterki bebeğim sağlıkla gelsin sadece bu lekelenmeler falan korkutuyo çocukla ilgili olucak diye stresli