Hasretim16 Sizde de agresiflik var mı yaa durduk yere kocam gözüme batıyor ahahahahahah 😂😂😂😂 hormonlar fena 🤣🤣🤣
mervemurat16 Hasretim16 ah ah ben 9 ay neler çektim tam sakinleştim dedim logusalımta iyice arttı çevreye saldırıyorum 😄
yeni-annelik Hasretim16 bende öyleyim her şeyi gözüme batıyor bi iyi oluyorum bi kötü oluyorum ne zaman düzelicek bu
Hasretim16 mervemurat16 off napıcaz ya ilk gebeliğimde bende öyleydim ve benim lohusalığım çok uzun sürdü
Hasretim16 Arifecvzci ahahahah ay benim ilk doğumumda lohusalığım bile uzun sürmüştü neredeyse 10 ay 😂😂😂
Hasretim16 yeni-annelik benim ilk gebeliğimde lohusalık dönemim bitene kadar geçmemişti ki lohusalığım da uzun sürmüştü. Of napıcaz ya
Rabia41- Hasretim16 33+3 bende öyleyim sürekli bir kavga hakim, eşim hiç anlamıyor çok zor valla , sürekli ağlıyorum. Rabbim hepimize yardım etsin
yeni-annelik Hasretim16 benimde ilk gebeliğim hiç eskisi gibi değilim psikolojim bozuldu resmen eşimin yaptığı her şey gözüme batıyor
Hasretim16 yeni-annelik benim ikinci canım. İlkinde de böyleydim. Yani sinirlenmicem diypeum yine sinirleniyorum ahahahah
ZeyHus33 Hasretim16 15 haftaligim bende aynıyım kiziyorm bagiriyorm Çocuklarıma bile bagiramiyan ben bagzen ağlıyor kiziyorm bagiriyorm sonra pişman oluyorm hormonlarim beni maf ediyor böyle olmasın geçsin istiyorm artk
Senaox @"Hasretim16 bende uyurken sarılmadığı için sabaha kadar sinirli uyudum işe giderken öpmedim 😁
iremd-1798 İlk hamileliğimde böyle bir sorun yoktu ama şuan bende aynı durumdayım ikinci hamileliğim ve elimde olsa herkesi boğacağım umarım geçer yoksa bu iş kalp kırmaya gidecek buna korkuyorum ☺️☺️☺️
Senaox @“Yesimseen” kanama olmadıkça bir sorun olmaz inşallah bizde sizin kadarız benimde ağrılarım sık aralıklarla oluyor rahim genişlediğinden dolayı sanırım