Hayırlı aksamlar anne adayları 🤗 Yine ben yine ben .😊 Doktorum 32 den sonra her an 34 36 arasinda yuksek ihtimalle kalirsa 39 olursa super olur dedogi dogum aralilari versi ve genelde diyanetlilerde boyle dedi . Sizler neler yapiyorsunuz nasıl gidiyor 26. Haftadayim az kalmis gibi hissediyorum heyecanliyim , tedirginim . Kuvez korkusu olmaya başladı benk bekleyen surec halkında bilgisi olan ya da stresimi paylasacagim birileri var mı. Sizlerle sohbetler iyi geliyor