Sevvalkizilkayaa Arkadaşlar vücutta kaşıntı yaşıyorum önce minik minik sivilve gibi şeyler çıkıyor sonra çıkan yer kaşınıyor bu durumu yaşayan varmı?
Biranneferide Sevvalkizilkayaa bende var canım Allah kimseye vermesin çok fena heryerim sivilce gibi oldu kaşıyarak yara yaptım ben. Kaç kez kan aldırdım baktılar hiçbisey çıkmıyor 28 haftalıkdan önce başladı halen geçmiyor 37 haftalığım . Özellikle geceleri kaşınıyorum bıktım artık Geçen cildiyeye gittim bir krem verdi bir de losyon ama ise yaramıyor yine kaşınıyorum.
Eftelya-129 Sevvalkizilkayaa bndede bu hamilelikte oldu ya koltuk altının biraz aşağısında kaşıntı var çok kaşınıyor bide bikini bölgesi üstü çok kaşınıyor ne yapsam kaşıyinca aciyir du at kılı fırçası aldım biraz sert onla kaşıyinca iyi geliyur bikini bölgesini
Rabiss34 Büyük ihtimalle salgın var çünkü 10 günden fazla kaşınıyorum ve bu konuda herkes yazıyor doktorlarda bir şey demiyor 2 kere hastaneye gittim bu yüzden bir şey çıkmadı geri gönderiyolar krem fln da vermiyolar😔
Rabiss34 Biranneferide bende aynı şekildeyim Rabbim sabır versin doğuma kadar böyle devam edicek gibi bende 36. Haftadayım 😔 bana krem bile vermedi doktor vazelin Bepanthen fln sürüyorum birde bir losyon var hemşire arkadaşıma sordum onu kullanıyorum