Merhaba anneler
39 hafta içerisindeyim 3600 Kilo bebeğim şuanda ve her şey yolunda yalancı sancim falanda henüz hiç olmadı doktorum sezaryen yanlısı değil durumu bana bırakıyor ama suni sancı ile kanala girmezse doğum yine sezaryena dönecek o ağrıyı çekmeye gerek var mı sizce bebek kanala girer mi beklemek daha mi iyi olur sizce tecrübeli anneler…